Thursday, February 17, 2011

Allah Maha Berkuasa

Maha suci Allah yang menjadikan sesuatu dengan segala adanya,,,,
Dan sebagai hambamu ,terasa ingin semakin dekat dengamu..

Sesuatu yang terjadi yang agak memeranjatkan aku,,,dan aku harap ade hikmah di sebaliknye…Aku hanya memohon mereka dilembutkan hati,dibuka dan diberi jalan,,dihilangkan segala perasaan dendam dan hasad dengki,,,aku hanya berusaha mengikut ape yang diselaraskan agama…
Dan jika ianya berlaku memang ketentuannya,,,maka,,sebagai hambaNya,,hanya pengajaran yang sungguh bernilai yang aku dapat daripada apa yang berlaku,,,Ya Allah,,,kau bukakanlah segala hijab yang terhalang untuk ku dan insan yang berada di sekelilingku…
Dan sesungguhnya aku percaya dengan iradah dan qudratmu…..
Ku mohon Kau satukanlah hati2 kami,,,,kuatkanlah ikatan hati antara kami,,,Dan jika engkau mengkehendaki sesuatu yang telah tertulis,,aku redha,,aku sandarkan segalanya kepadamu,,
Engkau maha Mengetahui atas setiap perkara…

No comments:

Post a Comment