Monday, February 14, 2011

Saatku bertemu si die....

Tanggal 25 december adalah suatu tarikh yang amat bahagia dalam diriku.....

1 minit 47 saat....itulah detik pertama yang sangat mendebarkan,,,,,aku hanye mampu terkejut dan terkulai,,,hehehe..perkenalan selama hampir 8 bulan di telefon,,,,dan akhirnye permulaan pertemuan yang sangat singkat....alhamdulillah,,,

Ketika itu,,aku ikut auntie di jomHeboh di Kuantan,,,auntie sye merchandiser n i am working with her..
pertemuan yang tidak dirancang,,,
dalam perjalanan pulang ke hotel,,,(dekat je ngan MPK Kuantan)...terasa sangat macam diekori,,,,dah malam mase tu....alone mase tu...n saye ni mmg jenis jalan yg sangat laju,,,,so,,ignore je la,,,sebab ramai je org kat sekeliling...terdengar sayup je org memanggil name aku,,,,tapi still wat tak tau,,,mane de owg kuantan kenal aku...hehhe....sebelum sampai ke blik hotel,,singgah jap kat alamoda tak silap,,,nak beli tudung,,,saye rase diperhatikan,,n sgt  tak selesa gak,,,cepat2 beli n nak naik ke hotel,,,,dalam hati berdoa,,jgnla de org tau n follow aku nak ke hotel ni,,huhuu

dan sesampai je aku dipintu bilik hotel,,,,,
telefon ku berbunyi oleh si dia rupenye....
dan sangkaan ku tepat...si die rupenye yang mengekori aku,,,
aku turun ke bawah dan bermulalah detik 1 minit 47 saat tu....disaksikan oleh 2 orang mamak kedai runcit tu...heheheh...die pelik tgk aku kepoh sgt kot...heheheh

dan semua tu tinggal kenangan semata..
semoge ianya terus beri sinar dalam hidupku,,,alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment